MoveOn

 in Nieuws

Implementatie positioneringsstrategie in de wijk
De potentie van fysiotherapeutische zorg is groot. Maar welke fysiotherapeut is nodig voor welke specifieke vraag? Verwijzers en patiënten kunnen uit vele kiezen. In project MoveOn werken onderzoekers, fysiotherapeuten en hun stakeholders samen om de potentie van hun zorg waar te maken.

Dat doen zij door het inzetten van branding voor hun praktijk. Dat betekent het werken aan een unieke en onderscheidende profilering naar buiten toe. 
In voorgaand onderzoek (MOVES) is o.a. een stappenplan ontwikkeld, in de vorm van een toolkit, die iedere praktijk kan gebruiken bij hun positioneringskeuze. Maar er is meer nodig. MoveOn gaat de capaciteiten van een praktijk verhogen, om de positionering te implementeren.

MoveOn heeft een SIA RAAK MKB subsidieregeling gekregen. De lectoraten Innovatie van Beweegzorg en Marketing & Customer Experience van Hogeschool Utrecht zijn uitvoerende partijen, samen met 15 fysiotherapiepraktijken en onderwijs. Keurmerk Fysiotherapie is lid van de stuurgroep.

Wilt u aansluiten? 
Er is nog ruimte om als deelnemer aan te sluiten, klik op onderstaande button voor meer informatie. 

Klik hier voor meer informatie en de toolkit

Recente berichten